Кошик
183 відгуків
ЗВ'ЯЗАТИСЯ З НАМИЗв'язатися
+380 (68) 528-07-98
+380 (50) 528-07-98
+380 (63) 071-38-36
ФільтрПоінт (FilterPoint)
Кошик

Поширені питання

  • Як зробити аналіз своєї води?

    • Ви можете зробити аналіз води самостійно, якщо у вашому місті є спеціалізована лабораторія.
    • Ви можете відправити нам 1.5 л вашої води (або ж ми візьмемо на пробу самостійно в м.Київ та передмісті) і доставимо її в спеціалізовану лабораторію.
    Після результатів аналізу води підбирається найбільш оптимальна система очищення.
  • Що робити, якщо у воді присутнє залізо?

    Якщо необхідно очистити воду від заліза для пиття, тоді підійде зворотний осмос або проточний фільтр (з необхідним картриджем видалення заліза).

    Якщо необхідно очистити воду від заліза у всьому будинку, тоді встановлюється система комплексного очищення + магістральний знезалізнюючий фільтр.

  • Які фільтруючі завантаження можна застосовувати для знезалізнення води?

    Найпопулярнішою є Clack Birm, яка виробляється в США. Вона здатна видаляти залізо і марганець з максимальною концентрацією 1 мг/л.

    Щоб домогтися найкращого знезалізнення, попередньо вода повинна очиститися від сірководню, хлору та інших домішок. Pyrolox і Quantum можуть крім заліза і марганцю видаляти також сірководень.

    Використання фільтруючих засипок потребує певних розрахунків і знань, з якими допоможуть впоратися наші фахівці.

  • Як відбувається знезалізнення води?

    Знезалізнююча засипка містить гранули сорбенту, які утримують залізо (попередньо розчинене за допомогою каталізатора). Під час автоматичного промивання все залізо змивається в каналізацію.
  • Як зрозуміти, що у воді велика кількість заліза?

    У воді ви зможете знайти кілька ознак: металевих присмак і запах; іржаві опади; коричневий відтінок під час відстоювання.
  • Чи можна видалити з води залізо за допомогою магістрального фільтра?

    Це можливо, але залежить від якості вихідної води. Також варто додати, що магістральний фільтр не зможе забезпечити повноцінну очистку від заліза. А при наявності великого вмісту заліза, частота заміни картриджів буде дуже висока.
  • Який ресурс має фільтруюча засипка?

    Частота заміни засипки залежить від якості вихідної води. В середньому, термін служби фільтруючого завантаження становить 60-74 місяці.
  • Яка витрата води і солі на регенерацію?

    Витрата води та солі абсолютно індивідуальна, виходячи з якості вихідної води і використовуваного обладнання. Перед установкою системи ми робимо підрахунок витрат виходячи з параметрів, зазначених вище.
  • Чому вода після пом'якшувача стає милка?

    Вода стає милка через насичення іонами натрію. Така вода відмінно підходить для побутових потреб і нагрівальних приладів. Варто зауважити, що регулювання милкості води проводиться клапаном підмішування.
  • Чому протікає вода в з'єднаннях системи?

    Протікання виникає через перепади тиску, або пошкодження герметичності фітингів з'єднання. У випадках протікання води рекомендуємо перекрити воду і звернутися до фахівця.
  • Чому слабкий напір води з крана?

    Слабкий напір в крані може з'явитися з кількох причин: закінчився термін служби мембрани, низький тиск у водопроводі, відсутній тиск повітря у мембрані, закритий регулятор на гідроакумуляторі.
  • Чому вода після мінералізатора отримала незрозумілий смак?

    Можливо, мінералізатор мав тривалий контакт з водою (після ночі) і вода перенасичена мінералами, або ж смакові рецептори не звикли до смаку чистої води.
  • Чому вода набула солодкуватий присмак?

    Постфільтр надає воді солодкуватий присмак. Вугільний фільтр коригує воду, надаючи функцію кондиціювання. Тобто, солодкуватий присмак у воді - це нормально.
  • Які причини несправності системи зворотного осмосу?

    • повільно заповнюється накопичувальний бак (низький тиск, перегин трубок, закінчився термін служби картриджа, високий або низький тиск повітря в баці);
    • вода набула неприємних запах або присмак (закінчився термін служби у мембрани і/або вугільного фільтра, бак погано промився).
  • Всі корисні мінерали у воді видаляються під час фільтрації?

    У більшості випадків, водозабір відбувається не з джерела, а з річок, в яких вода не має корисних мінералів.

    Більш того, велику частину вітамінів і мінералів людина засвоює з їжі, де сконцентрована велика частина необхідних нам корисних мікроелементів.

  • Скидання води в стік відбувається постійно?

    Скидання води в стік відбувається тільки під час наповнення накопичувального бака. Після наповнення бака вода перекривається спеціальним клапаном.
  • Скільки води скидається в стік?

    Виходячи з таких факторів, як тиск у водопроводі, вихідна якість води, якість мембрани, обсяг скидання води становить від ⅔ до ¾.
  • Скільки часу заповнюється накопичувальний бак?

    Швидкість заповнення бака водою залежить від декількох факторів: вихідний рівень забруднення води, рівень тиску, продуктивність мембрани. В середньому, 12 літровий бак заповнюється 2-3 години.
  • Чому вода з фільтра кольором молока?

    У фільтруючих картриджах утворюється залишкове повітря і проходячи через пори утворює бульбашки, через що у воді утворюється молочна кольоровість. Ефект є короткостроковим (після установки системи або нових картриджів) і не впливає на рівень очищення.
  • У водопроводі дуже високий тиск. Що можна зробити?

    У таких випадку додатково встановлюється редуктор для зниження тиску.
  • У водопроводі дуже низький тиск. Що можна зробити?

    У таких випадках додатково встановлюється насос (помпа).
  • Який тиск необхідно для нормального функціонування зворотного осмосу?

    Від 2,8 до 6 атм.
  • Фільтри можуть скидати в очищену воду відфільтрований бруд?

    Теоретично це можливо, але особлива структура пір картриджів не допускає цього при будь-яких обставинах.
  • Потрібен хороший фільтр. На що мені орієнтуватися?

    З огляду на якість водопровідної води в Україні, необхідні обов'язкові етапи очищення:
    • очищення від зважених часток
    • очищення від шкідливих домішок
    • поліпшення смакових якості
    • збагачення мінералами
    Кращим фільтром є оптимально підібрана система під індивідуальну якість водопровідної води, яка має від 6 і більше ступенів очищення.
  • Потрібен зворотний осмос, але мало місця під мийкою.

    Для очищення води в умовах обмеженого простору є ряд компактних систем зворотного осмосу. Можна зупинитися і на звичайних системах, де накопичувальний бак встановлюється в окремо доступному місці.
  • Який ресурс у картриджів?

    Ресурс картриджів залежить від якості вихідної води. Також, на ресурс впливає обсяг споживання очищеної води. Середня частота заміни картриджів - 3 місяці.
  • Чи потрібен ультрафіолетовий знезаражувач?

    Пристрій для знезаражування при необхідності додатково очищає воду від мікробів, вірусів і бактерій.
  • Що знаходиться в складі мінералізатора?

    Склад мінералізатора складається з природного мінералу доломіту, кальциту або шунгіту. Використовуючи мінералізатор, вода збагачується необхідними мінералами і мікроелементами (кальцій, натрій, калій, магній).
  • Який об'єм води має накопичувальний бак?

    Існують накопичувальні баки від 5 л до 100 л, в залежності від потреб. Важливо зауважити, що корисний об'єм бака складає в 1.5 рази менше. Тобто, у заявленого на 12 літрів бака корисний об'єм складатиме 8 літрів.
  • З чого складається комплектація системи?

    Комплектація систем має все необхідне для підключення: фільтр, кран, накопичувальний бак (якщо зворотний осмос), ключ для відкручування колб, інструкція, а також всі необхідні супутні матеріали для монтажу і роботи системи.
  • Що таке "біокерамічний картридж" і навіщо він потрібен?

    Біокерамічний картридж структурує воду. Фільтруючий елемент не є обов'язковим, але може встановлюватися в якості додаткового очищення.

    Основа біокерамічного картриджа - мінерал турмалін, який видає інфрачервоне випромінювання, тим самим коректуючи структуру води. Використовуючи біокераміку, вода стає м'якою і приємною на смак.

  • Що означають символи "P", "M", "P-M", "UF" "BIO" в назвах і описі товару?

    • Системи з базовою комплектацією не мають доп символів
    • Системи з помпою або насосом мають символ "P"
    • Системи з мінералізатором мають символ "M"
    • Системи з біокерамічним картриджем мають символ "BIO"
    • Системи з УФ знезаражувачем мають символ "UF"
  • Яке співвідношення скидання води в каналізацію?

    В середньому 3-4 літри на 1 літр очищеної води (може змінюватися в залежності від тиску в трубопроводі).
  • Як часто необхідно міняти картриджі?

    Частота заміни картриджів залежить від якості вихідної води, а також від обсягу споживання. Середня частота заміни комплекту передфільтрів - 3-4 місяці.
  • Який має бути тиск води у водопровідній системі?

    Для систем зворотного осмосу: від 2,8 до 6 атм; для проточних фільтрів - від 1,5 до 6 атм.
  • Чи можу самостійно встановити фільтр?

    Для кожної системи йде інструкція по установці. Проте, ми радимо робити монтаж за допомогою досвідченого фахівця. Таким чином діє гарантія на монтаж.
  • Як зрозуміти, що картридж потребує заміни?

    Кожен фільтруючий елемент має свій середній термін служби. Ці дані необхідно враховувати, тому що від своєчасної заміни елемента залежить якість води, а також працездатність всієї системи.
    • Поліпропіленовий, вугільний: 3-6 міс.
    • Мембрана: 24-36 міс.
    • Постфільтр, мінералізатор: 12 міс.
    • Біокерамічний картридж: не змінюється.
    • Ультрафіолетова лампа: 12 міс.
    * в розрахунку використання води для сім'ї з 3-4 чоловік.
  • Чому вода дуже повільно набирається в бак або не набирається зовсім?

    Можливо, відсутній тиск в нижній частині бака або ресурс постфільтру закінчився. Якщо тиск відповідає нормам, тоді необхідно перевірити передфільтри і мембрану.

    Також, потрібно перевірити тиск в самій водопровідній системі (відкрити кран). Тиск може знижувати продуктивність мембрани. При низькому тиску необхідно придбати насос, який підвищує тиск. Забруднені картриджі можуть стати причиною уповільненого заповнення бака.

  • Чому у мене постійно скидається вода в дренаж?

    Існує кілька причин: низький тиск в системі (потрібно встановити насос); проблема з клапаном (потрібно замінити клапан); неправильно підключена мембрана або сама система (потрібно перевірити правильність всіх з'єднань); закінчився термін служби мембрани (потрібно замінити мембрану); обмежувач потоку вийшов з ладу або неправильно встановлений.
  • Чому не виходить вода з бака?

    Існує кілька причин: слабкий тиск повітря в баці (потрібно підняти тиск звичайним насосом); груша всередині бака вичерпала свій ресурс (потрібно замінити бак).
  • Чому накопичувальний бак не наповнюється?

    Існує кілька причин: забита мембрана і вода через неї перестала просочуватися (потрібно оглянути мембрану і при необхідності замінити); з'явилася повітряна пробка (потрібно нахилити систему в різні боки, трохи похитати).
  • Чи є гарантія на змінні картриджі?

    Виробники картриджів не надають гарантію, тому що ресурс картриджів залежить від якості вихідної води і кількості споживання на сім'ю. Всі зазначені терміни служби фільтруючих елементів є середніми показниками.
  • Вказано термін мембрани 36 місяців, а у мене тільки 24 місяці. Чому?

    Середній термін служби мембрани - 36 місяців. Ресурс мембрани залежить від багатьох факторів: якість вихідної води, тиску в системі і обсягу споживання. Чим більше забруднень у воді і кількості споживання очищеної води, тим менше ресурс мембрани.
  • Яка гарантія на систему очищення?

    Гарантія від виробника надається на всі системи очищення від 12 до 60 місяців.
  • Чи можна змінити комплектацію системи?

    Найчастіше, в систему встановлюють додаткові ступені очищення. Для цього потрібно підібрати необхідні елементи (враховувати потрібний типорозмір і супутні матеріали). Також, в системах може замінюватися кран і накопичувальний бак (перевіряти приєднувальний розмір і призначення). Перед заміною рекомендуємо проконсультуватися з фахівцем.
  • Які відмінності мають картриджі одного типу від різного виробника?

    Картриджі одного типу мають схожі властивості очищення води. Але, головною відмінністю виробників є рівень якості фільтруючого елемента. Не рекомендується замінювати оригінальні картриджі на копії без консультації з фахівцем.
  • Чи можна використовувати картриджі іншого виробника?

    Більшості систем підходять картриджі з універсальними типорозмірами. Отже, якщо картридж має універсальний типорозмір, тоді можна використовувати будь-якого виробника. Попередньо радимо проконсультуватися з фахівцем, для оптимального підбору виходячи з потреб.

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner